Koncerny czy mali producenci?

Nabywcy mogą wybierać spośród ogromu opcji – towarów na sklepowych półkach jest wiele, a drogerie mają ręce pełne roboty. Kosmetyki jakie są nam oferowane wyróżniają się rozmaitymi cechami, a jedną z nich jest marka, do której przynależą.

Zwolenników markowych wyrobów jest bardzo wielu i to bez względu na kategorię. W przypadku kosmetyków widać to bardzo wyraźnie, ponieważ duże koncerny inwestują spore środki w marketing.

Dlatego możemy jednym tchem wymieniać różne kosmetyczne marki, które są cenione przez miliony na całym świecie. Za koncernowymi wyrobami stoi medialna machina, nierzadko duży prestiż i zwyczajna popularność.

Ich jakość bywa już kwestią otwartą i nie każdy jest zachwycony działaniem markowych środków myjących czy kremów. W praktyce powszechnie dostępne marki, nie mające charakteru luksusowych, różnią się niewiele lub nie różnią się wcale od tańszych produktów.

Zarówno marek własnych z dyskontów, jak i propozycji niedużych wytwórców. To tłumaczy, dlaczego coraz więcej osób zaopatruje się w podstawowe środki pielęgnacyjne bez znanych logotypów.